top of page

Sports Marketing Forum '23 (Jonas)

Stelt u zich eens voor dat u de kans krijgt om de grenzen van uw zakelijke succes te verleggen op een manier die u nog nooit eerder hebt ervaren. Welkom bij het meest opwindende sport management evenement van het jaar ... Het Sports Marketing Forum '23, powered by Cycling Vlaanderen.

Sports Marketing Forum '23 (Jonas)
Sports Marketing Forum '23 (Jonas)

Datum & locatie

22 dec 2023, 13:30 ā€“ 23:00

Heusden-Zolder, Kerkstraat 151, 3550 Heusden-Zolder, Belgiƫ

Over het evenement

Het Sports Marketing Forum '23, powered by Cycling Vlaanderen.

Dit is een all-in ticket met:

- Toegangsticket Sports Marketing Forum '23

- Toegangsticket Belgian Track Cycling Championships '23

- Food & beverages (receptie met snacks, koffiepauze met snacks & een uitgebreide walking dinner met aangepaste wijnen en dessert)

- Networking afterparty tijdens het Belgian Track Cycling Championships '23

- Parking ticket

Een reis naar het zenit van sportmarketing

Programma

  • Enthousiasmerende keynote speaches
  • Inspirerend panelgesprek over ā€œde meerwaarde en het verkwisten van geld in sportsponsoringā€.
  • Network afterparty & het BK Baanwielrennen

Experten in de sportmarketing

  • Thomas Burssens (Co-Founder SportPlus Media & digital marketing strateeg van o.a. Simon Mignolet, Philippe Clement en Remco Evenepoel)
  • Wim Lagae (Sportmarketeer KU Leuven)
  • Sem Franssen (Directeur Business Development K.R.C. Genk)

Hou onze socials in de gaten. In de loop van de komende dagen en weken leren jullie de andere experten in de sportmarketing kennen!

De meerwaarde van sportsponsoring voor je bedrijf ontdekken?

Koop jouw tickets

  • VIP SMF23 (Jonas)

    ā‚¬Ā 186,00
    Btw: +ā‚¬Ā 39,06 btw
    Verkoop geƫindigd op

Totaal

ā‚¬Ā 0,00

Deel dit evenement

 

Keynote speakers & panelleden

Prof. dr. Wim Lagae_Keynote Speaker_FMM (website).png

 

Prof. dr. Wim Lagae

Hoogleraar Sportmarketing aan de KU Leuven

ā€‹

En gastdocent in de Expert Class Cycling Management aan Vrije Universiteit Brussel.

ā€‹

Deze gepassioneerde economist is al drie decennia bezig met het ontleden en analyseren van de sportmarketing in binnen en buitenland.

ā€‹

Het wordt een uiteenzetting waarin business en sponsoring samen in de spits van het voetbal staan!

Wim Mathues

Country Director Benelux & SVP bij Wasserman Agency

ā€‹

Een bedreven (sport)marketing & digital commerce expert, zowel aan merk- als agency zijde.

ā€‹

Wim werkte de laatste 14 jaar voor o.a. Coca-Cola, GfK, Entain Group (bwin/Ladbrokes), Decathlon Sports Marketplace,

en leidt momenteel het Benelux-team van het toonaangevende sport- & entertainmentmarketing agency Wasserman.

 

En tot slot is hij ook voormalig jurylid van de European Sponsorship Awards in Londen, en gastdocent marketing aan o.a. KU Leuven, UCLL en KdG Hogeschool.

ā€‹

Een brok aan ervaring in sportmarketing!

Tom Guetens_BX Brussels.jpg

Tom Guetens

Head of Sponsoring, Brand Activation & Retail Communication @ Telenet

ā€‹

Een ervaren professional in de sport business, met een stevige achtergrond in sportsponsoring binnen bedrijven als BNP Paribas Fortis en Telenet.

 

Met expertise in het opbouwen van sterke relaties en het identificeren van groeikansen, heeft hij een passie voor het creëren van waarde en het stimuleren van zakelijk succes in de sport & vooral het voetbal.

Thomas Burssens

Co-Founder SportPlus Media

ā€‹

En commercieel brein van o.a. atleten zoals Remco Evenepoel, Simon Mignolet, Maarten Vandevoordt, Philippe Clement, ... en merken zoals RedBull, Krefel, Lotus Bakeries, Adidas, Bell & Ross, 6D Sports Nutrition en RVE Compression.

ā€‹

Thomas neemt je tijdens deze Football Marketing Meeting mee naar de wereld van digital marketing & partnerships tussen voetbalsters, voetballers, clubs en merken.

Thomas Burssens_Keynote Speaker_FMM (website).png
bottom of page